czwartek, 13 lutego 2014

Oh, kurwa...

14 Lutego 2014, 06:19
Dziś też nie jadłam za dobrze, niech ten okres mi już minie! Ciągle ciągnie mnie do czekolady...  
Dziś są walentynki, a ja jestem wielkim grubym monstrum. Boże, tak dalej być nie może. Zabij mnie. Musze przestać jeść. Chyba będę potrzebowała pomocy, motywacji od was, mogę na nią liczyć? Proszę... 
Jeszcze idę dzisiaj do restauracji z F na kolacje. Zamówię małą wegetariańską sałatkę i wodę. 
Dziś na śniadanie jadłam płatki czekoladowe i kawę... 
Do zobaczenia, motylki. Wesołych walentynek wam życzę. image



4 komentarze:

  1. Na mnie zawsze możesz liczyć! <3 Także życzę miłych walentynek słoneczko.

    http://be-always-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, ja miałam dziś nic nie jeść, a już zdążyłam zjeść z 200 kcal.
    Nie martw się, jedna nie jesteś kochanie :P

    Żeby ten okres już minął.

    Sałatka wegetariańska to dobry plan, tego się trzymaj!

    Miłego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie tez możesz liczyc :)
    Kochana,nie poddawaj się ;*
    Powodzenia i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń