niedziela, 9 lutego 2014

Zmieniłam?

9 Lutego 2014, 9:00
image
Dzień dobry, wszystkim. Ile zjadłyście na śniadanie? U mnie jedna kanapka i kawa z resztą możecie sprawdzić to w zakładce "Dzienniczek". 
Przyglądałam się sobie i od 1 lutego do dzisiaj na mojej mini głodówce ( bo jadłam czasami w małych lub troszkę większych ilościach) chyba trochę się zmieniłam, nie jestem pewna... 
więc daje wam te oto zdjęcia, jeden z 1 lutego, kolejny z dzisiaj rana. Widzicie różnice? Może to tylko moje głupie urojenia pełne nadziei... image

1 Lutego: 

Dzisiaj rano: 

1 komentarz:

  1. Jeej *^* Zmiana jest i to dobrze zauważalna, gratuluję! Ja na śniadanie zjadłam 200 ml jogurtu naturalnego, 3 łyżeczki płatków owsianych, łyżeczkę miodu lipowego i 1/3 banana + zielona herbata, czuję się pełna i trochę zła, bo mogłam zjeść mniej, ale cóż, w końcu śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Dziś nie mam zamiaru jeść już cokolwiek. Miłego dnia życzę motylku!

    http://be-always-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń