piątek, 28 lutego 2014

Alice's Diet, idealna dla mnie (ღ˘⌣˘ღ)

28 Lutego 2014, 11:57
image

Dziś znalazłam Alice's Diet i oh, wydaje się być idealnaimage. Szkoda że nie mogę jej zacząć od dzisiaj ponieważ już zjadłam jogurt na śniadanie... 
Poza tym  wprowadzam w życie dodatkowe zmiany~!image 
  • 5 filiżanek zielonej herbaty ( gdzie normalnie pijam 2-3) Coffee by poisonberry328 image
  • nawilżanie i masaże ( by rozbijać tłuszcz zawarty w skórze, do tego potrzebuje kremu ujędrniającego) 
  • ćwiczenia, chociaż 50 brzuszków dziennie i minimum 25 przysiadów, no i muszę chodzić niemniej niż godzinę a to nie problem. 
Trzymajcie za mnie kciuki, proszę~! <3
Oh, motylki, jak wam minął tłusty czwartek?image Bo mi dobrze jeśli chodzi o jedzenie, bo relacje z F. to już coś innego... image



1 komentarz:

  1. Będę trzymać kciuki! Według mnie Alice's Diet jest mega trudna, ja bym nie podołała - mnóstwo przeszkód. Rodzice, pokusy... ale szczerze życzę Ci powodzenia, kochanie, musisz dać radę! <3

    OdpowiedzUsuń