niedziela, 2 lutego 2014

Kolejne badania...

          26 lipca 2013, godzina 20:05
Przed chwilą zadzwonił telefon, patrze na numer, kto dzwoni? Moja droga pani doktor! Co chce? Oh, poinformować mnie że mam jutro na dziewiątą  jakieś pieprzone badanie w poradni psychologicznej! Jak kurwa fajnie...  Po pierwsze; jak ja ma wstać na dziewiątą? Po drugie; jakie badanie?! O co znowu chodzi? Mam dość! Znów mi powiedzą że jestem jakimś dziwakiem? Oh, i jeszcze spotkam panią Krysie! Jeej, kurwa, jeej~! Stara suka znów będzie się mnie czepiać...Do tego mam iść tam z moją matką, czyli szykuje się długa pogawędka... Już chce mi się spać... Może będzie chciała mnie znów namówić do brania antydepresantów? Nic z tego! Nie będę się faszerować tym gównem!
     Próbowałam się dopytać co to za badania, ale za nic pani doktor nie chce mi powiedzieć... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz